Liam Payne – Fakty

1.Liam powiedział, że pójdzie na randkę z każdą fanką która go o to poprosi. A jeśli będzie wiele takich propozycji, urządzi zbiorową randkę.
2. twierdzi, że piosenka którą zaśpiewał z największymi emocjami to „Moments”.
3. twierdzi że w święta najbardziej będzie tęsknił za bąkami Niall’a i ciągłym chodzeniem Harrego nago.
4. w szkole chodził na wagary, aby uniknąć zastraszania przez kolegów z klasy.
5. Liam sądzi że jego akcent jest teraz mieszanką akcentów chłopców z zespołu i że jest to wynikiem ciągłego przebywania z nimi.
6. mówi, że gdy jest smutny inni mówią mu: wyobraź sobie dziecko z brodą.
7. gdy kazano mu wymienić 3 rzeczy bez których nie mógłby żyć powiedział: wosk do włosów, kosmetyki Clearasil i Niall.
8. Liam uwielbia wszystko co związane z Disney’em.
9. przeważnie on robi wykonuje pierwszy ruch na pierwszej randce.
10. je lody widelcem.
11. Liam płakał na Toy Story 3.
12. imię Liam oznacza – wojownika z silną wolą.
13. Liam wymawia życzenia zawsze o 11:11
14. gdy Liam był mały, potrzebował 32 zastrzyków w ciągu dnia aby przeżyć. { to takie smutne}
15. gdy ogląda High School Musical porównuje siebie do Troy’a bo tak samo uwielbia śpiewanie i koszykówkę.
16. gdy był mały, jadł Nutelle łyżką a potem wymiotował.
17. robi dziwne miny gdy ktoś nakłada mu make-up na twarz.
18. Liam uwielbia niebieskie oczy, dlatego woli Miley od Seleny.
19. lubi pocałunki w szyję.
20. nie lubi gdy dziewczyny pytają go o bycie w związku. sam woli wykonać pierwszy ruch.
21. Liam nazywa Harrego „Hazza”.
22. chciałby ustatkować się ze swoją dziewczyną Danielle.
23. Liam lubi sprawiać że ludzie się uśmiechają.
24. Liam twierdzi że jest tym niezdarnym w zespole.
25. jest uważany za najromantyczniejszego w zespole.
26. uwielbia gotować.
27. Liam śpi nago.
28. nazwał swoje pierwsze zwierzątko Lolly. była to żółwica.
29. jego ulubiony kolor to fioletowy.
30. sądzi że oddani fani są najwspanialsi.
31.Liam twierdzi że miłość polega na komunikacji, więc na randce trzyma dziewczynę za ręce, spaceruje po parku i kupuje jej kwiaty.
32.Liam używa skrótu DTF który oznacza : Dedicated to fans. <- zadedykowane fanom.
33.Liam woli brunetki.
34.Liam na bokserki z dniami tygodnia wypisanymi na nich.
35.Raz na walentynki Liam kupił swojej dziewczynie róże, pudełko czekoladek, ogromnego pluszowego misia i płytę Justina Biebera.
36.Fani Liam’a napisali 200 powodów dla których go kochają. Liam był wtedy w szoku.
37.Liam twierdzi że najgorszą rzeczą jaką można zrobić dziewczynie jest ignorowanie jej w momencie gdy ona kocha cię całym sercem.
38.Liama kręcą tatuaże, publiczne okazywanie miłości i wysokie podkolanówki.
39.Liam zawsze całuje dziewczyny w ręce. Twierdzi że wcześniej każdy tak robił.
40.Liam i Zayn pryskają sie dwoma wodami kolońskimi
41.Dlaczego ćwiczysz? Liam : Żeby móc ściągnąć koszulkę na plaży.
42. Do czego przytulasz się w nocy? Liam : Do okładki z moim zdjęciem!
43.Reporter: Gdybyś mógł migdalić się z każdym artystom który tu dzisiaj jest, kto by to był?Liam: Niall Horan. Niall: CO? On powiedział że ja <Niam !>
44.Liam będąc młodszy był bardzo nieśmiały* Nauczycielka : Musiał być popychany w światła
refektorów!
45.Gdyby dziewczyna prosiła mnie o użycie łyżki, zrobiłbym to, nie chcąc jej zasmucić. ~ Liam Payne.
46.Chciałbym zjeść Zayna. Nie wiem dlaczego, ale chciałbym. ~ Liam Payne.
47.Gdyby Liam mógł, zmniejszył/urozmaicił by swoje przemówienie na BRIT Awards
48.Liam mówi na swoje wyprostowane włosy „Aussie”.
49.Liam: spędzam z Niall’em tyle czasu, że nawet nie zorientowałem się kiedy zacząłem mówić z irlandzkim akcentem.
50.Liam ma swoją fobię na punkcie łyżek od ok 10 lat.
51.Liam płakał gdy pierwszy raz oglądał „Króla Lwa”.
52. Liam potrafi trochę grać na gitarze, ale lepiej idzie mu na pianinie.
53.Liam uwielbia gdy ich fani są kreatywni z robieniem banerów.Szczególnie gdy fani cytują to co powiedzieli kiedyś chłopcy.
54.Pierwszym zwierzęciem Liam’a był żółw wodny o imieniu Frederick. „Jestem bardzo pomysłowy w wymyślaniu imion” – Liam.
55.Raz Liam spotkał fankę, która miała cięcia na twarzy. Mocno ją przytulił i powiedział że jest piękna.
56.Liam: podbródek Zayn’a jest śliczny.
57.Gdyby Liam mógł zjeść obiad z jakąkolwiek osobą, martwą lub żywą, wybrałby Johny’ego Deppa.
58.Liam ożenił się z około 6 kobietami o.O?
59.Liam: Dlaczego ja to niby JigglyPuff? { to rodzaj pokemona. } Chłopaki: bo jesteś taki delikatny i słodki Liam.
60.Liam jest bardzo wybredny jeśli chodzi o jedzenie i czasem wkurza to chłopaków
61.Liam: Myślę.. Śpiewanie to moja praca. Będę robił to przez całe życie i tak naprawdę to jest to czego zawsze chciałem.
62.Liam: następna dziewczyno Niall’a! musisz być naprawdę niesamowita, bo Niall czeka na ciebie tak długo!
63.Liam chciałby być Johnym Depp’em.
64.Moje włosy robią się różowe gdy są wyprostowane – Liam.
65. Justin Bieber całkowicie ukradł moją fryzurę – Liam.
66.Niall: Liam jest bardzo poważny jeśli chodzi o pracę.
67.Liam w zespole podobno jest tatą.
68.Motto Liam’a to: żyj własnym snem i nigdy się nie budź.
69.Liam był harcerzem gdy był młodszy.
70.Liam boi się pływać w morzu
71.Liam  kupił swojemu tacie auto.
72.Kiedyś chłopaki mięli marchewki ze swoimi twarzami na nich. Liam dostał tą największą bo jest najwyższy
73.Liam woli Wolverhampton od Londynu.
74.Rodzice Liama to Karen i Geoff.
75.” W skali 1-10, oceniłbym się na 6 jeśli chodzi o flirt. Jestem raczej nieśmiały.” – Liam.
76.Liam mówi, że nie wziąłby numeru od fanki, ponieważ uważa, że to nie sprawiedliwe zadzwonić do jednej, a do innych nie.
77.Liam boi się os.
78.Pierwsza dziewczyna, którą całował Liam, to Harriet Thompson.
79.Liam szuka dziewczyny łatwej do zrozumienia, zabawnej, z ładnymi oczami.
80.Liam chciałby zagrać w filmie superbohatera np jak Iron Man
81.Liam chce udusić Louisa za to ze szczypie go po sutkach a Harrego że czasem bez powodu go policzkuje.
82.”Widelce to przyszłość.” – Liam.
83.Przed pierwszym pocałunkiem, Liam ćwiczył na dłoni. „Każdy to robi!”- tłumaczy.
84.Liam jest wielkim fanem Toma z The Wanted.
85.”Harry jest jak młodszy brat, robimy razem pracę domową, a potem on każe mi zrobić sobie kanapkę za wysiłek.” – Liam.
86.Raz, podczas śpiewania „I want” na koncercie, mikrofon Harryego nagle się zepsół i Liam musiał śpiewać za niego.
87.Liam: spędzam z Niall’em tyle czasu, że nawet nie zorientowałem się kiedy zacząłem mówić z irlandzkim akcentem.
88.Liam woli Miley od Seleny.
89.Liam gdy ogląda High School Musical porównuje siebie do Troy’a bo tak samo uwielbia śpiewanie i koszykówkę.
90.Liam sądzi że jego akcent jest teraz mieszanką akcentów chłopców z zespołu i że jest to wynikiem ciągłego przebywania z nimi.
91.Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję.
92.Liam biega najszybciej z chłopaków, ale w Red or Black czekał na Nialla, bo ten nie nadążał.
93.W nocy z 15 na 16 października Liamowi śniło się, że jego najlepszym przyjacielem jest Justin Bieber.
94.Raz Liam napełnił buty Harrego majonezem.
95.Kiedy Liam przyszedł do X-Factora planował śpiewać sam, ale potem poznał Zayn’a i obiecał, że kiedyś zaśpiewają razem.
96.”Kiedy byłem mały zawsze powtarzałem, że chcę brata. Teraz mam czterech!” – Liam.
97.363.”Bez czego nie możecie żyć?” Liam: „Bez produktów do włosów”.
98.Liam ma dwie siostry: Nicole (22 lata ) i Ruth (20 lat).
99.Rozmiar buta Liama to 42.
100.Liam zawsze musi upewnić się czy jego dziewczyna jest szczęśliwa, bo to jest coś co czyni szczęśliwym jego.
101.Liam potrafi rano tak długo śpiewać „The LazySong” dopóki Zayn, w końcu, nie zwlecze się z łóżka.
102.Liam opisuje siebie w 3 słowach: głodny, szczęśliwy, uśmiechnięty.
103.„Jestem ogromnym pieszczochem.” – Liam.
104.”Chcę mieć dziewczynę, która będzie akceptowała moja wady.” – Liam.
105.Liam lubi ciche dziewczyny, ale nie przeszkadza mu, kiedy dziewczyna jest bezczelna.
106.Liam zachowuje się jak psychicza osoba i skacze po całym pomieszczeniu, kiedy tweetuje do niego Leona Lewis.
107.Jeśli Liam nie zostałby piosenkarzem, chciałby być strażakiem albo nauczycielem wu-fu.
108.Liam powiedział, że kocha przytulać swoją dziewczynę i cały dzień oglądać z nią filmy Disneya.
109.Liam chciałby pocałować Leonę Lewis pod jemiołą, ale myśli, że jej chłopak może mieć inne zdanie.
110.Liam brał lekcje śpiewu przed X-Factorem.
111.Liam potrafi beatboksować.
112.Liam chce się ożenić w wieku ok 25 lat.
113.Liam mówi że jest okropny we flirtowaniu bo robi się wtedy nieśmiały.
114.Liama kręcą tatuaże, publiczne okazywanie miłości i wysokie podkolanówki.
115.Piosenka Justina Biebera którą Liam lubi najbardziej to „Somebody to Love”.
116.Liam twierdzi że najgorszą rzeczą jaką można zrobić dziewczynie jest ignorowanie jej w momencie gdy ona kocha cię całym sercem.
117.Liam twierdzi że fani Harrego są strasznie hardcorowi.
118.Liam zapraszał kiedyś 22 razy dziewczynę na randkę, ta za każdym razem mówiła „nie”.
119.Liam był nękany w szkole.
120.Najlepiej przytula Liam, bo on pociera rękami plecy.
121.Liam mówi że jest najmniej atrakcyjny, bo jest nudny.
122.Liam nie lubi błyszczyku na ustach. Nie lubić całować dziewczyn które mają go za dużo.
123.Gdy Liam był młodszy, złamał sobie nos.
124.Liam ma buty ze swoimi inicjałami.
125. Ulubiona liczba Liam’a to 1.
126.Raz podczas jedzenia w restauracji, Liam krzyknął bo kelnerka powiedziała mu że nie może jeść zupy widelcem i musiał posłużyć się łyżką.
127.Liam: Nigdy nie mów dziewczynie, że jest brzydka. Nie wiesz jak bardzo możesz ją tym zranić.
128.Liam raz spadł z bieżni.
129.Liam jest śmiertelnie uczulony na czarne oliwki.
130.Gdyby Liam mógł śpiewać jak jakaś gwiazda to chciałby głos Justina Timberlake’a

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.